fredag 7. mai 2010

I ain't doing this for check or fame

Æ va på Dagfinn Lyngbø show i går! Det va morsomt, og han e sinnsykt flink og smart! Men... æ glømte brillan mine, derfor blei æ sittanes og ergre meg over det gjennom showet. Hadde æ huska det hadde det sikkert vært enda morsommere, da hadde æ ikke trengt å konsentrere meg om å se. Og det e jo egentlig en god grunn til å dra tilbake på et show med han en anna gang! Men, vit at alle andre satt og vrei seg i setan!

I dag hadde vi film og lyd, vi filma heile tida. Æ syns vi va flink og flittig. I dag tok æ årets første sykkeltur. Æ fikk låne ei sykkeljakke som egentlig e pappa sin, men den e for liten til han. Og den e signalgul. Litt for lite luft i dekkan, så det va litt tungt. Vi møtte onkelen min i sentrum. Han bor egentlig på Finnsnes, men han hadde rømt fra russen hehe.. Han 'eie konseptet' til Senjafestivalen, så vi snakka masse om den og det virke så spennanes! Æ blir nok å dra på den ja. Og en anna hjerteknusende sannhet traff meg som et lyn i dag.. det e 18 års aldersgrense på Buktafestivalen også! Det fins jo ingen andre måta å komme nærmere Big Bang på enn når TopCoat covre de på bygdefestan! Omg.... Når æ fylle 18 blir det ikke "har du kjøpt din første rusbrus enda?", "har du tatt lappen enda?"... "nei, æ har kjøpt min første billett..." Sånn blir det. I dag filma æ forresten han Eio som sto å snakka i to minutt.

I dag har æ hørt på denna (fant den ikke på spotify, so here's a youtubelink 4 you) Theophilus London - Humdrum Town. Hør på den du og. Æ har en crazy view;



Ha det bra. oh say oh HEY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere