fredag 18. juni 2010

Byduer i dur

Æ har vært på nån reisa de siste åran, og skaffa meg mange nye erfaringe. For eksempel, at due e veldig fine reisekamerata. Derfor har æ skreve ned 14 gode argument for å reise med due.

1. Du treng ikke betale flybilletten, de frakte seg sjøl
2. De e økonomisk ansvarfull, og har svært få utgifte
3. De krev lite tid av deg, og tar for det meste vare på seg sjøl
4. De skaffe seg sin egen mat/betale sjøl
5. De e ikke masat og kravstor
6. De e stille på kino/musikal
7. De e ute heile natta, men de kommer aldri forseint eller e bakfull dagen derpå
8. De røyte ikke
9. De snakke ikke konstant i telefon
10. De respektere andre lands kultura
11. De brenn ikke flagg
12. Du kan snakke med dem om ALT!
13. De e gode å lyttera
14. Uansett kor du går, e de alltid med deg



Her e meg og nån av mine følgesvenna så langt;


Meg og en venn på operaen i Oslo.



En æ møtte i New Jersey.



Meg og en venn på toppen av Empire State Building, close friends. Og han fløy opp dit sjøl, så vi slapp å betale billett for han. Veldig økonomisk!



Æ og et par venna i Hyde Park i London.

1 kommentar:

  1. TUSEN takk for anbefalinger, jeg skal følge ALLE :D <3

    SvarSlett

Følgere