fredag 11. juni 2010

Fredagsdikt

hallo alle og ein kvær
eg har ikkje grå stær

eg har heller ikkje grønn stær
då hadde eg vore sær

som om eg ikkje er sær nok frå før
eg kjem nok til å bli det til eg dør

i dag hadde eg kjole på
for at eg i bursdag skulle gå

mora mi fylte år
og vi feira med kake, score

i dag starta vm, men eg har ikkje sett
eg har baka bolla og no er eg mett

tidleg i dag gjekk eg tur i skogen
ingen fare for å møte på plogen

no har jo snøen fordufta
eg luktar sommar i lufta

eg gjekk til eit punkt som var trigonometisk
der vart utsikten majestetisk

eg har gjort masse i dag skal eg sei
men så gjekk eg glipp av home and away

grunn til det var at eg kokte melka og smøret for lenge
og i tre lange kvarter eg måtte vente

no skal eg ned å hente ein kleshenger
for eg skal henge opp ein kjole i skape her

eg har åtte skap på rommet mitt
kor mange har du på ditt?

i morgon skal eg kanskje kløyve ved
pappan min ville ha meg med

for at eg er slik ein flink kløyvar
hehe, kor e skøyar

forresten, mens eg no er på skrytesida
veit du kva eg fikk i ein standpunktkarakter, kva?

eg fikk seks i naturfag!
derfor må eg ta meg eit drag

neida hehe, eg driv ikkje med slikt
kva trur dykk om meg, eg er jo kvit

nei, der kødda eg igjen
orsak, kjære venn

men den e grei
okei
snakkes


sjå kor flink mor mi er å male!


eio har ein fin hale


kjolen min er fin eller kva?


sjekk all den jordbæra!
ja, snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere