tirsdag 15. juni 2010

Klagemur, for en gangs skyld

Mange har i det siste uttalt seg om at facebook e blitt så kjedelig, og æ e enig. Og spesielt no som alle de teite facebokstatusan konstant poppe opp, og de neste 300+ kun består av "lik statusen min og jei skal fortelle dei en ting jei liker me dei!" og "bli den første å like statusen min og jei skal sette ditt navn som mitt mellomnavn resten av uken!" Derfor har æ (med all respekt), laga nån alternative statusa:

Trine Steiro e på tur å skjule ALLE som ber folk like statusan demmes for å si fine ting tilbake! ta litt hensyn til de som ikke har så mange venna... crazy mental fuckers.

Trine Steiro DRIT I OM DU SKAL LEGGE DEG!!!!!!!!

Trine Steiro DRIT I OM DU TAR KVELD!!!!!

Trine Steiro DRIT I OM DU E PISSED FOR AT DU SKAL PÅ JOBB I KVELD!!!!!

Trine Steiro DRIT I KEM SOM SKAL DRIKKE I HELGA!!!!!

Trine Steiro drit i om det snart e helg på en MANDAG!!!!

Trine Steiro
DRIT I KA DU SKAL GJØRE I DAG!!!! så ikke spør ka du skal gjøre i dag!!!

Trine Steiro
DRIT I OM DU TAR POWERNAP!!!!!!!!!

Trine Steiro
DRIT I KOR MANGE TIMA FOR LENGE POWERNAPEN DIN VARTE!!!!!!! du har et problem, gjør nåkka med det. sett på ringeklokka for eksempel. skaff deg litt sjøldisiplin.

Trine Steiro
DRIT I KOR TRØTT DU E!!!!!!!!

Trine Steiro
DRIT I OM DU E SYK!!!!! du e ALLTID syk! skaff deg et sunt kosthold, og gjerne bedriv litt fysisk aktivitet.....

Trine Steiro syns forstatt at det ikke e rart at du e trøtt klokka fire om NATTA!!!!!!!

...catch my drift? Made my point? Capish? Ok? Greit? Fatte? Håpe det. Bra.

FORRESTEN. En anna ting som æ verken kan fordra eller forstå e når folk skriv "jævla fettkjærring, eg hate deg så jævlig, og du klare faen å plage meg uten å være her engång jævla snurpestjert" eller nåkka sånt på statusen sin! Og så skriv folk under "ka e det?", "e det meg?", "kem snakke du om?", og så skriv statusskrivern sjøl "kan ta det på msn.." og så avslutte den andre "ok, legg meg tel xxxopijah919293@hotmail.com." LOL!!!!!!!!! Det va no en ting dåkker klarte å holde for dåkker sjøl, kjære dagbokforfattera...

1 kommentar:

Følgere