onsdag 30. juni 2010

Spectacular

Hei og god kveld! Æ spiste akkurat en pose med Pops, aleina. Jeah, leve på den sunde sia av livet! I mårra drar søstra mi på Interrail. Æ spurte ho om ho trudde "denna" (referere til pondusen min) kunne bli borte til ho kom hjem? Ho sa nei. Vent å se, nasty bitch! Uansett, ho drar bort. Og ho mamma dro også for nån daga sida til Igalo (i gamle Yugoslavia, ingen veit jo kor det e), så snart er det berre meg og far min! Æ jobbe og står på, det blir kult når lønnslippen kommer! Æ har fådd en venn der. Ho e sekstiseks, men ho e fresh, og vi har funne tonen! Og når vi har pause spør æ de andre kollegaene mine (de som e like gammel som meg) om de blir med på kino eller å sykle rundt vannet, men de sir nei heile tida, skjønne ikke koffer!

Dåkker må høre MGMT – Pieces of What! Den virke så gammeldags på en måte. Den e fra den forrige plata demmes, Oracular Spectacular, fra 2007, men det virke ikke på denna sangen som om den e fra da! Den virke nærmest The Replacementsaktig, litt lik Here Comes A Regular, akustisk basert, skjønne dåkker? Lkevel bær den selvfølgelig små preg med MGMT sine freshe indie-electro beats. MGMT har bredde instrumentalsk sett, men de har likevel en rød tråd gjennom hele greia, og om det omtales det blant anna "the tunes sound classic and new all at once" og "trademark sound." Æ trur æ har forstått de rett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere